Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza
zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

X Zamknij


 

ISSN 1897-2284

 
 
 
  Spis treści
:. Aktualności
:. Kultura
:. Sport
:. Felietony
:. Nasze rozmowy
:. Kronika policyjna
Redakcja
:. Kontakt e-mail
Partnerzy:
 
Telefon Vectry w Słupsku2007-05-09  10:24:38
Kategoria: Aktualności

Mieszkańcy Słupska mogą już korzystać z usługi telefonii stacjonarnej Vectry opartej na technologii cyfrowej. Klienci mają do wyboru kilka pakietów: „Tani Abonament”, „Rozmowy w dobrej cenie” lub „Rozmowy za darmo”. Zestaw usług oferujących telewizję, internet i telefon jest dostępny już od 95 zł.

- Dzięki rozszerzeniu dostępności usługi telefonii stacjonarnej kolejni abonenci Vectry mają możliwość skorzystania z naszej oferty triple play, czyli dostępu do telefonu, internetu i telewizji kablowej. Oznacza to, że będą oni mogli również skorzystać z oferty usług łączonych, pozwalających na oszczędności w domowym budżecie. Zróżnicowanie pakietów w ramach poszczególnych usług umożliwia abonentom Vectry wybór rozwiązania najbardziej dostosowanego do ich potrzeb - mówi Krzysztof Burmer, Dyrektor Departamentu Sprzedaży i Obsługi Klienta Vectra SA.

Połączenia w usłudze telefonicznej odbywają się za pomocą tradycyjnego aparatu telefonicznego podłączonego do specjalnego modemu - terminala, który jest dostarczany i montowany przez pracowników firmy. W celu korzystania z telefonii stacjonarnej nie jest wymagane posiadanie komputera, a zasady korzystania z telefonii cyfrowej nie różnią się niczym od korzystania ze standardowych telefonów stacjonarnych.

Abonenci korzystający z planów telefonicznych Vectry mają do dyspozycji szereg usług dodatkowych, m.in. możliwość bezpłatnych rozmów w ramach sieci, bezpłatną funkcję identyfikacji numeru, przekierowania połączeń, opcję połączenia oczekującego, możliwość wyboru, zmiany oraz przeniesienia numeru. Większość usług dodatkowych jest bezpłatna. W ramach promocji każdy abonent otrzymuje gratis atrakcyjny model aparatu telefonicznego oraz możliwość przetestowania usługi w czasie 2 próbnych miesięcy.

Już teraz wszyscy abonenci Vectry mogą również skorzystać z tańszych połączeń telefonicznych do krajowych sieci komórkowych. Koszt połączenia do sieci komórkowych został obniżony we wszystkich planach taryfowych. Dzwoniąc w ciągu dnia - od godziny 8 do 22 - w ramach planów „Rozmowy w dobrej cenie” oraz „Rozmowy za darmo”, cena jednej minuty połączenia wynosi 83 gr. Wieczorem - od godz. 22 do 8 rano - rozmowy można wykonywać jeszcze taniej, a koszt jednej minuty połączenia nie przekracza 67 gr. brutto. Niższe stawki obejmują także plan „Tani Abonament”.

Dodatkowych informacji na temat usługi dostępu do telefonii stacjonarnej oraz aktualnych promocji udziela Biuro Obsługi Klienta przy ulicy Jana Pawła II 1 w Słupsku (tel. 059 842 04 15, 841 17 76). (jas)


 

  © 2005-2015 Wszelkie prawa zastrzeżone   statystyki www stat.pl